Ingen resultater

Distrikter
    Producenter
      Se alle resultater for

      Betingelser

      ”SMAG FØR DU KØBER” ONLINE EDITION!


      Vi kan ikke sende hverken smags- eller duftprøver med på mail. MEN – vi kan give dig SUPERVINS UNIKKE GARANTI. Er du ikke tilfreds med kvaliteten i de vine, du køber hos os, så får du alle dine penge tilbage – også for den første flaske, du allerede har åbnet.

      Eksempel:

      1. Tag fat på Supervin
      2. Sæt kasse med resterende flasker klar til afhentning
      3. Vi afhenter vinene og vi betaler for returfragten
      4. Du refunderes for ALLE 6 flasker

      Læs mere - KLIK HER

      Bestilling

      Hos Supervin.dk kan du bestille varer på hjemmesiden og du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til storkøb eller forespørgsler til varer, som ikke er at finde på siden. Alle priser på hjemmesiden angives inklusiv moms, afgifter og told. Dog angives told i forbindelse med salg til udlandet ikke. Aftaler på vores website kan indgås på dansk. Aftalen fremgår af den ordrebekræftelse, du har modtaget via email, og du vil evt. senere kunne få en kopi af ordrebekræftelsen ved henvendelse til Supervin.dk på [email protected].

      B2B

      Supervins B2B team arbejder målrettet og dedikeret med salg af vin, spiritus, chokolade, gaveløsninger og attraktive erhvervsaftaler, ligesom vi udbyder events og smagninger både fysisk og online. Læs mere her: Supervin
      Kontaktpersoner:

      Mads Hofmeister – Salgschef B2B
      [email protected]
      Telefon: 20788405

      Mireille Soa – B2B Brand developer
      [email protected]
      Telefon: 81611638

      Sådan handler du

      Priserne er baseret på salg af kasser fortrinsvis med 6 stk. Enkelte steder, fx. portvin, er der tilbudspris på et eller tre styk.

      Du kan også købe flasker enkeltvis, men ikke til den billige kassepris.

      Valg af de varer, du ønsker at købe, sker ved at trykke på ”læg i kurv”. Når de ønskede varer er valgt, sikrer du, at de korrekte produkter befinder sig i ”Kurv” som du kan se øverst i højre hjørne af siden. Er dette tilfældet, klikker du på ”Fortsæt til levering”.  

      1. Udfyld kundeoplysninger og leveringsadresse. Herunder eventuel alternativ faktura informationer.
      2. Ved levering til privat adresse: skriv venligst i "kommentar til ordre", hvor vi må sætte varen, hvis der ikke er nogen hjemme.
      3. Vælg Levering eller afhentning.
      4. Vælg betaling metode – Bemærk: vælger du EAN eller Bankindbetaling, sender vi som udgangspunkt først ordren, når den er betalt.
      5. Godkend din ordre. Du betaler din ordre ved at indtaste dine kortoplysninger. Når betalingen er godkendt, vises en bekræftelseside, og din ordre er gennemført. Samtidig sendes der en e-mail til dig med ordrebekræftelsen/faktura.

      Betaling

      På Supervin.dk accepterer vi følgende betalingsmidler:

      bataling

      Betales du med danske kort, tager vi ikke noget gebyr ved betaling.

      PBS har godkendt Supervin til at håndtere de ovennævnte betalingskort. Betaling, der foregår med disse kort, sikrer dig altid mod misbrug. Når du modtager din betalingsoversigt, har du mulighed for at afvise en betaling, hvis du ikke er enig i den. Supervin benytter SSL (Secure Socket Layer) i betalingssystemet, hvilket betyder, at du som kunde ikke har nogen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt. Dermed er du optimalt sikret. SSL systemet betyder endvidere at data, der sendes i forbindelse med køb med betalingskort på Supervin.dk er krypteret, og det er dermed kun PBS, der kan læse dem. Hverken Supervin eller andre har mulighed for at læse dataene. Beløbet reserveres efter ordren er lavet, og hæves normalt først på dit kort, når varerne sendes fra vores lager. Ved forsalgsordrer dog på bestillingsdagen. Bestilles der vine der ikke er på forsalg sammen med forsalgsvine, leveres ordren samlet på leveringsdagen du angiver, efter forsalgsvinen er kommet på lager. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

      Betaling kan også foretages via bankoverførsel (OBS! kontooverførsel er ikke dækket af indsigelsesordningen).

      Fragt og levering

      Danske Fragtmænd

      Supervin leverer i hele Danmark til brofaste øer.
      Levering sker dag-til-dag på hverdage mellem 8-16.
      Bestiller du inden kl.15.30, modtager du i 98 % af tilfældene, varerne den efterfølgende hverdag.
      Enkelte gange kan transportøren bruge en dag ekstra hverdag.
      Fragtpris 49.00 kr. ved køb under 500 kr. og 29 kr. ved køb mellem 500 og 1000 kr. Ved køb over 1000 kr. leveres fragtfrit. Gælder alle danske adresser.

      HomeRunner

      Vi tilbyder levering med HomeRunner i udvalgte postnumre (udvides løbende), der leverer om aftenen 17.00-23.00 og du vil her modtage en sms ca. 30 min før leveringen. Deadline for bestilling er 17.00 og du vil få leveret dagen efter – også ved bestilling om fredagen. Fragtpris 49.00 kr. ved køb under 500 kr. og 19 kr. ved køb mellem 500 kr. og 1000 kr. køb over 1000 kr. leveres fragtfrit.

      Ved levering til privatadresse er det nødvendig at lave en bemærkning om, hvor varen kan stilles i tilfælde af, at fragtmanden ikke finder nogen hjemme.
      Fragtmanden er ikke forpligtiget til at tage personlig kontakt ved privat leveringer.

      Skulle en vare være udsolgt kontakter vi dig og aftaler nærmere vedrørende levering.

      Generelt om fragt

      Leveringsomkostningerne lægges oven i beløbet for den enkelte ordre.
      Gælder hele Danmark, dog kun brofaste øer og Bornholm.

      Varerne kan selvfølgelig også afhentes på vort lager: Skagensvej 201, 9800 Hjørring

      Supervins unikke garanti

      På næsten alle vores vine tilbyder vi Supervins unikke garanti. Er produktet en del af garantien, fremgår det på produktsiden:
      Vi tilbyder at tage vinen retur på vores regning og returnere hele betalingen - også for den første, åbnede flaske, hvis du ikke er tilfreds med kvaliteten. (maks. 1 md. efter levering).

      Ønsker du at benytte dig af vores unikke garanti skal du rette henvendelse til kundeservice på [email protected] eller ringe til 98921853, og så arrangerer vi booking af returfragt via Danske Fragtmænd, samt holder udgifterne herfor.

      Fortrydelsesret

      Hos Supervin får du altid 30 dages fortrydelsesret. Varer, der er købt i december måned, har udvidet fortrydelsesret til 8. januar i året efter, dog altid min. 30 dage. Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor ordren er leveret i kundens varetægt.

      Imødekommelse af fortrydelsesretten og returnering af varen sker kun, hvis varen returneres i væsentlig samme stand og mængde, som den blev modtaget. Bruges varen på en måde, der formindsker varens salgsværdi væsentligt, bortfalder fortrydelsesretten.
      Ønskes fortrydelsesretten benyttet, skal du rette henvendelse til Supervin på [email protected] eller ringe til 98921853, og så arrangerer Supervin booking af returfragt via Danske Fragtmænd, samt holder udgifterne herfor.

      Bemærk - vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

      Klageadgang - Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte [email protected] Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.

      For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

      Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.

      Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her - http://ec.europa.eu/odr  

      Returnering

      I forbindelse med returnering af varer til Supervin.dk gælder de samme vilkår som ved smagegaranti og fortrydelsesret. Dvs. vi tilbyder at tage vinen retur på vores regning.

      Reklamationsret

      Når du handler på Supervin.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret, hvis der er fejl på varen. Dette betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
      Reklamationsretten kan være begrænset af varens naturlige holdbarhed. Varens holdbarhedsdato fremgår af emballagen. Refundering af varen aftales med Supervins kundeservice og refunderes som udgangspunkt via den betalingsmetode, der er brugt til betaling af ordren, medmindre andet aftales med Supervins kundeservice.

      Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
      Reklamationen skal selvfølgelig ske indenfor ”rimelig tid” efter manglen eller fejlen er fundet. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

      Vi tager forbehold for udsolgte varer og eventuelle fejl og tastefejl på webshoppens priser.

      Personlige oplysninger

      Hos Supervin.dk indsamler vi udelukkende almindelige personoplysninger på vores kunder. Oplysningerne/Persondata behandles fortroligt, og kan f.eks. være:

      • Navn
      • Adresse
      • Firmanavn
      • E-mail
      • Tlf. nr.
      • Alternativ lev. Adresse
      • EAN/CVR nr.

      Persondata indsamles via checkout flow i Supervin.dk webshop, eller ved kundens tilmelding til nyhedsbrev på Supervin.dk eller via tilmeldingsformular på Facebook og sociale medier. Kunden giver samtykke ved aktivt at udfylde separat tjekboks.

      Oplysningerne indsamles med det formål at kunne bruge dem til markedsføringsformål, såsom tilbud, invitationer, nyheder m.m., typisk i form af e-mails.

      Alle medarbejdere ved Supervin.dk og følgende samarbejdspartnere: Novin, Web2media, Efiware, Supergros, Raptor og Viking/Bording, med hvem der er lavet databehandleraftale, har adgang til oplysningerne.

      Oplysningerne lagres i Hubspot, Drupal, Qlik, Sleeknote og Økonomisysten ved Supergros (Navision).

      Den registrerede kan til enhver tid kontakte dataansvarlig ved Supervin.dk, Thor Gottschalk Rasmussen, på tlf. nr.: 54 58 67 22 eller e-mail: [email protected] og få indsigt i, hvordan data behandles og kan til enhver tid rette, slette og blive "glemt", hvis det ønskes.

      Ved brud på datasikkerheden vil den GDPR-ansvarlige hos Supervin.dk identificeret problemet og indenfor 72 timer kontakte Datatilsynet med en risikovurdering, der beskriver problemet samt kontakte de registrerede som bruddet kan have følger for.

      Opdateret november 2021

      Cookies

      Supervin.dk anvender cookies med det formål at optimere vores website og dets funktionalitet. Dette gør besøget så nemt og behageligt som muligt for dig.
      Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

      Logstatistik

      Vi bruger en logstatistik på Supervin.dk. Dette betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vores side har, hvor de besøgende kommer fra og hvor på websitet de forlader mv. Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Supervin.dk.

      E-markedsføring

      Du kan vælge at modtage vores nyhedsbrev via e-mail. Nyhedsbrevet indeholder information om virksomheden og dens produkter, relevante tilbud mm. Nyhedsbrevet modtager du, hvis du ikke har fravalgt det. Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsbrevet, kan du afmelde dig via vores website.

      Lovgivning omkring alkohol

      Supervin overholder den danske lovgivning omkring salg af alkohol. Derfor kan du, hvis du er under 18 år, ikke købe alkohol over 16,5%. Hvis du er 16-18 år, kan du købe alkoholiske varer op til 16,5%.

      Oplysning om klagemuligheder

      Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på [email protected]. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

      Nævnenes Hus
      Toldboden 2
      8800 Viborg
      naevneneshus.dk 
       
      Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr ”